oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com
oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com

معجزه در فیلیپین + عکس


  معجزه در فیلیپین + عکس

یک نوزاد فیلیپینی امروز به شکل معجزه آسایی در یک درمانگاه موقت در فرودگاهی تخریب شده و در میان آوار به جا مانده از طوفان و گردباد سهمگین "هایان" به دنیا آمد.

صراط: به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک نوزاد فیلیپینی امروز (دوشنبه) به شکل معجزه آسایی در یک درمانگاه موقت در فرودگاهی تخریب شده و در میان آوار به جا مانده از طوفان و گردباد سهمگین "هایان" به دنیا آمد. 


  

نام مادربزرگ این نوزاد دختر که در این طوفان مفقود شده است، بر روی وی گذاشته شد. این نوزاد در حالی به دنیا آمد که مادرش بر روی یک تخت چوبی کثیف و در میان شیشه‌های خرد شده و آوار به جا مانده از این طوفان استراحت می‌کرد.

خبرها حاکی است که حدود 10 هزار نفر از مردم فیلیپین در جزیره "سامار" در مرکز این کشور و در شهر "تاکلوبان" درپی این طوفان جان خود را از دست داده‌اند.

"لئو داکاینوس" یکی از مقامات مقابله با بحران جزیره سامار تاکید کرد که 300 کشته در شهر "باسی" تایید شده است و 2 هزار تن دیگر نیز مفقود شده‌اند.

مرکز هشدار طوفان آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این طوفان که در حال حاضر در فاصله حدود 160 کیلومتری جنوب شرقی "هانوی"، پایتخت ویتنام، قرار دارد موجب وقوع رانش زمین در این منطقه شده است.



عناوین یادداشت ها 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.