oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com
oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com

جوانمردی یک اسپانیایی/ عکس


جوانمردی یک اسپانیایی/ عکس

به گزارش جام نیوز؛

آخر مسابقه بود و دونده اسپانیایی می بینه که دونده کنیایی خیلی آروم داره می دوه. متوجه می شه که دونده کنیایی فکر می کنه مسابقه تموم شده. برای همین به جای این که یک برد غیرمنصفانه به دست بیاره، می ره پشت حریفش و خط پایان رو نشونش می ده.

 

توی مصاحبه اش هم گفته که وقتی دیدم سرعتش رو کم کرد می دونستم که می تونم ازش جلو بزنم و برنده باشم، اما این پیروزی حق من نبود. برای همین رفتم سمتش و خط پایان رو نشونش دادم و اون تونست اول بشه که البته لایق برنده شدن هم بود.

ماجرای آندو و پروانه


اقدام بی‌نظیر پسر ایرانی در بانکوک+ تصاویر

نه آن پاس گل زیبا، نه آن شوت ویران کننده، نه آن دوندگی های بی پایان و نه آن دست زخمی، هیچکدام به اندازه لحظه ای که توجه تک عکاس ایرانی حاضر در ورزشگاه بوریرام را به خود جلب کرد، ارزشی نداشت.

به گزارش جنوب نیوز، سایت روز نو نوشت:

نه آن پاس گل زیبا، نه آن شوت ویران کننده، نه آن دوندگی های بی پایان و نه آن دست زخمی، هیچکدام به اندازه لحظه ای که توجه تک عکاس ایرانی حاضر در ورزشگاه بوریرام را به خود جلب کرد، ارزشی نداشت.

ثانیه‌ای که عشق را میان دستانش به فوتبال ایران یادآور شد. پروانه‌ای که از بخت شوم به زمین چمن آنجا رسیده بود و هر استوکی می‌توانست عمر کوتاهش را تمام کند و دستان خسته آندو او را به گوشه‌ای دیگر از دنیا برد.

این صحنه ماندگار و رفتار انسانی پسر نیک ایران، بسان لبخندیست به این فوتبال پر حرص و طمع که برای ریالی بیشتر به هیچ اخلاقی پایبند نیست. به شعارهای پر از خالی و دعواهای زرگری، به شنیده می‌شود های بی اساس، به بی‌رحمی‌های بی‌پایان، به ریختن آبروی هر انسان!

رفتار آندوی عزیز، بهترین پیام برای شعار جوانمردانه فیفا بود، به شیطنت تایلندی ها و به خودمان که عشق را میان این هیاهو به خاک سپرده ایم. خسته نباشی برادر « مسیحی »

http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1392/6/29/291993_949.jpg


 


  ادامه مطلب ...

شرایط مهاجرت به استرالیا

شرایط مهاجرت به استرالیا


نقشه استرالیا

گروه وکلا و مشاورین رهپوی دات کام می توانند شما را در جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا از طریق مهارت و تخصص یاری نمایند. لطفا توجه داشته باشید که ما در حال حاضر از طریق سرمایه گذاری و مشاغل مربوط به پزشکی، دندان پزشکی، پرستاری و مامایی اقدام نمی نماییم.

جهت مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص باید دارای شرایط زیر باشید:

1-
سن شما نباید از 49 سال بیشتر باشد.

2-
باید دارای مدرک تحصیلی باشید که نشان دهد شما در رابطه با یک حرفه خاص دوره تئوری گذرانده و در آن زمینه مدرک معتبر دریافت نموده اید. مدارک معتبر می تواند از جمله: مدارک دانشگاهی که دانشگاه و معدل آن مورد تایید مراکز علمی استرالیا باشد، دبپلم فنی حرفه ای هنرستان، دیپلم فنی حرفه ای از موسسات و سازمانهای معتبر دیگر که طول دوره گذرانده شده در آنها بیش از 900 ساعت باشد. مدارک کامپیوتر که مربوط به مایکروسافت و غیره باشد. بنا بر این تنها اینکه بصورت تجربی کاری را آموخته باشید و مدرکی در زمینه حرفه خود نداشته باشید جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا کافی نمی باشد. جهت بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به استرالیا از طریق مدارک مهندسی و یا مهارت های فنی حرفه ای به شما پیشنهاد می نماییم قبل از هر گونه اقدام مطالب مربوطه را در سایت ما مطالعه نمایید.
 

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب طلایی آزمایش های شیمی


دانلود کتاب طلایی آزمایش های شیمی

آزمایش شیمی

نام کتاب :  کتاب طلایی آزمایش های شیمی

نویسنده :  رابرت برنت – ترجمه زهرا احمدی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۱۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴,۱۶۰  کیلوبایت

توضیحات : کتاب طلایی آزمایش های شیمی آقای رابرت برنت کتابی است که به زبان ساده و شیوا، الفبای آزمایش های شیمی و چگونگی انجام برخی از آن ها در شرایط بیرون از آزمایشگاه و با حداقل وسایل در دسترس، آموزش می دهد . با مطالعه این کتاب خصوصا در مقاطع آموزشی پایین ، برای خواننده ، این امکان فراهم می شود که بتواند دانش شیمی را در اطراف خود تجربه کند. این کتاب برای دانش آموزان کنجکاو و دانش پژوهانی که امکان ارتباط مستقیم آنها با آزمایشگاه میسر نمی باشد و سوالات ذهن شان ، گاها آن ها را به چالش می کشاند ، راهکاری مناسب در جهت ارضای توان فکری پرسشگر و جستجوگر آنها می باشد . اینجانب به عنوان ویراستار علمی کتاب طلایی آزمایش های شیمی رابرت برنت معتقدم که گاهی اندوخته های علمی ما انسان ها به حد و یا مرز تخصص هم می رسد اما ممکن است در این حد از دانش، ساده ترین مطالب پیشینه دانستنی ها و انجام برخی امورات از راه ساده تر را از یاد ببریم اما در این اثر زیبا پاسخ این سوال نهفته است . امید است دستان بخشنده یگانه آموزگار هستی، ما را در انجام این ترجمه چنان یاری داده باشد که همانگونه با خواندن اثر مؤلف، زیبایی آن را احساس نمودیم ؛ در ترجمه این اثر توانسته باشیم این زیبایی را به خواننده منتقل کرده باشیم. این کتاب جذاب و خواندنی در سال ۱۳۹۱ توسط خانم زهرا احمدی ( مترجم اثر ) چاپ و منتشر شد و یک سال بعد، جهت نشر الکترونیک توسط ایشان منتشر گردید.

کتابهای تصادفی :

باغ پرندگان

باغ پرندگان

باغ پرندگان تهران

آدرس باغ پرندگان

آدرس

آدرس باغ پرندگان تهران



مرحله نخست طرح باغ پرندگان امروز به وسعت 16 هکتار با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.


به گزارش واحد مرکزی خبر، این طرح ، بزرگترین باغ پرندگان در کشور  است و 250 گونه پرنده نگهداری می شود.

ساخت این طر ح باغ از دو سال گذشته در شرق پارک جنگلی لویزان آغاز شد و هم اکنون بخش پرندگان دشت چر با مجموعه ای از برکه، آبشار، آلاچیق و مبلمان شهری و زیستگاه پرندگان به بهره برداری رسیده است.

در این مجموعه گردشگری شش هزار قطعه پرنده وجود دارد

و در کنار این مجموعه تفریحی و گردشگری، زمین بازی کودکان با  بازی های مدرن طنابی می تواند فضای مفرح و شادی را فراهم کند.

در این مجموعه انواع پرندگان دشت چر از جمله شترمرغ، غاز، مرغابی، فلامینگو، پرندگان آبزی، طاووس، کرکش، شاهین، جغد، عقاب، طوطی سانان و انواع کبوتر نگهداری می شود.

باغ پرندگان در انتهای بزرگراه همت- خیابان هنگام- 35 متری استقلال- خیابان کوهستان قرار دارد.

      ادامه مطلب ...

اطلاعات عمومی درباره آمریکا


اطلاعات عمومی درباره آمریکا

ایالات متحدهٔ آمریکا (United States of America و به اختصار: USA) کشوری در آمریکای شمالی، و به پایتختی شهر واشنگتن دی‌سی است. آمریکا سومین کشور پرجمعیت و چهارمین کشور پهناور جهان است، و از لحاظ نژادی و گوناگونی مردم، متنوع‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود.

نظام حکومتی آمریکا در چارچوب قانون اساسی، و بر اساس سیستم جمهوری فدرال بنیان نهاده شده‌است. این کشور در سال ۱۷۷۶ میلادی (۱۱۵۵ ه.خ.)، در پی اعلام استقلال و اتحاد ۱۳ مستعمرهٔ سابق بریتانیا شکل گرفت.

کشور آمریکا از شرق با اقیانوس اطلس، از غرب با اقیانوس آرام، از شمال با کشور کانادا، و از جنوب با مکزیک همسایه ‌است. این کشور از راه پایگاه دریایی گوانتانامو نیز مرز مشترک اندکی با کوبا دارد. آمریکا همچنین از طریق آلاسکا با روسیه مرز آبی دارد. به علاوه، مجموعه‌ای از جزیره‌ها، ناحیه‌ها، و مناطق متعلق به آمریکا در سراسر جهان پراکنده‌اند.

این کشور با نام‌های دیگری مانند ایالات متحدهٔ امریکا، (اِمریکا یا آمریکا) ایالات متحده، اتازونی (برگرفته از واژهٔ فرانسوی États-Unis، به معنای ایالت‌های متحد) و ینگه دنیا نیز خوانده می‌شود.

کشور آمریکا دارای زبان رسمی خاصی نیست ولی در عمل انگلیسی آمریکایی نقش زبان رسمی این کشور را دارد. مساحت کل آمریکا 9.826.630 کیلومتر مربع و جمعیت آن 307.660.000 (برآورد سال 2009) است. واحد پول آمریکا دلار آمریکا (USD)($) و پیش شماره تلفن آن 001 است.

ایالات متحده آمریکا عضو قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی (نفتا)، عضو سازمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و عضو گروه هشت است. آمریکا همچنین از اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد - که دارای حق وتو هستند -  می باشد.

TOPپرچم و نشان ملی آمریکا

 پرچم آمریکا پرچم آمریکا پرچم رسمی فدرال ایالات متحده آمریکا است. این پرچم از زمان طرح خود اول بار در سال ۱۷۷۵ تا به امروز ۲۶ مرتبه تغییر و تحول پیدا کرده تا به شکل فعلی خود رسیده است. این پرچم امروزه ۱۳ باند سفید و قرمز دارد و پنجاه ستاره. ۱۳ باند نشان ۱۳ مستعمره‌ای است که اول بار علیه بریتانیا قیام نموده و منجر به استقلال آمریکا شدند. ۵۰ ستاره سفید نشان ۵۰ ایالتی است که امروزه عضو ایالات متحده آمریکا می‌باشند. هر یک از ۵۰ ایالات متحده خود بطور جداگانه پرچم رسمی ایالت خود را نیز دارند.
 
ادامه مطلب ...

ال سی LC


ال سی LC

مفاهیم: اعتبار اسنادی «ال سی» چیست؟

اقتصاد > پول ‌و بانک- همشهری آنلاین:
اعتبار اسنادی (Letter of Credit) تعهدی از بانک است که به خریدار و فروشنده داده می‌شود و تعهد می‌شود که میزان پرداختی خریدار به فروشنده به موقع و با مبلغ صحیح به دست فروشنده خواهد رسید

به دلیل ماهیت معاملات بین‌المللی که شامل عواملی همچون مسافت و تفاوت قوانین کشورها و ...، اعتبارات اسنادی یک جنبه بسیار مهم در تجارت بین‌المللی شده است.

بانک همچنین به نیابت از خریدار که نگهدارنده اعتبارات اسنادی است تا زمان دریافت تائیدیه که کالاهای خریداری شده حمل شده‌اند وجه را پرداخت نخواهد کرد.

مزایای اعتبارات اسنادی:

  • اطمینان فروشنده از اینکه پس از ارایه اسناد حمل وجه اعتبار را مطابق شرایط اعتبار از بانک کارگزار یا تایید کننده دریافت می‌کند.
  • امکان کنترل تاریخ حمل و تحویل نهایی کالا.
  • تحصیل اسناد حمل مطابق با مفاد موافقت اولیه تحت شرایط قرارداد میان طرفین.
  • اطمینان از اینکه پرداخت وجه اعتبار به فروشنده فقط بعد از انتقال و فک مالکیت کالا از وی صورت می‌گیرد.
  • امکان کسب تسهیلات بیشتر برای فروشنده در مقابل اعتبار گشایش یافته برای تهیه کالای سفارش شده.
  • تعهد بانک برای پرداخت بها در معاملات بجای فرد فروشنده

 

ادامه مطلب ...