oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com
oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com

تصاویر اتومبیل رولزرویس Rolls Royce


تصاویر اتومبیل رولزرویس Rolls Royce

تصاویر اتومبیل رولزرویس Rolls Royce
از اتومبیل رولزرویس (Rolls Royce) زیاد شنیدید و همانطور که شما دوستان میدونید این اتومبیل از بهترین اتومبیل‌های لیموزین در جهان بوده و این شرکت همواره بهترین معیارها و استانداردها را برای ساخت اتومبیل‌های خود در نظر می‌گرفته است و در حال حاضر این شرکت با بیش از 39 هزار کارمند در سراسر جهان، سالانه درآمدی بالغ بر 10 میلیارد دلار را از آن خود می‌کند.
اتومبیل رولزرویس Rolls Royce
تصاویر اتومبیل رولزرویس Rolls Royce

اتومبیل رولزرویس Rolls Royce


 

ادامه مطلب ...

پسران انگلیسی



یک نمونه مشخص از صنعت فرهنگ سازی

  «پسران انگلیسی» چه چیزی را عرضه می‌کنند؟+ تصاویر


اعضای وان دایرکشن از آنجایی که از سنین نوجوانی پا به عرصه شهرت گذاشته‌اند توانسته‌اند نظر بسیاری از هم سن و سالان خودشان را جلب کنند. سنین نوجوانی آغاز شکل گیری بلوغ فکری است. در این مقطع نوجوانان قدرت تصمیم گیری قاطعانه را ندارند و بسیار از این شاخه به آن شاخه می‌شوند. بسیار الگوپذیرند و تحت تاثیر هم سن و سالان خودشان قرار می‌گیرند.

 

ادامه مطلب ...

پارازیت‌ها،‌ماهواره‌هارادراکثرمناطق‌تهران قطع کرد


همزمان با قطعی متناوب و کندی سرعت اینترنت
پارازیت‌ها،‌ماهواره‌هارادراکثرمناطق‌تهران قطع کرد


گروه جامعه: از هفته گذشته با ارسال شدیدترین پارازیت‌ها، دریافت تصاویر اکثر شبکه‌های ماهواره‌ای در تهران غیرمقدور شده است که برخی ناظران دلیل اصلی آن را نزدیک شدن به انتخابات خردادماه می‌دانند.
بنابه همین گزارش، پارازیت‌های ارسالی جدید به طور کامل با پارازیت‌های قبلی متفاوت بوده و از حجم تخریبی بسیار گسترده‌ای برخوردارند به نحویکه در بسیاری از مناطق تهران، کلیه کانالهای ماهواره‌هایی چون هاتبرد، یوتل ست، عرب ست و ...غیرقابل دریافت شده‌اند. این درحالیست که تاکنون، با ارسال پارازیت، فقط برخی از شبکه‌های خاص و عمدتا خبری و سیاسی فارسی قطع‌ می‌شدند اما در دور جدید ارسال پارازیت، شدت امواج آنچنان قدرتمند و شدید است که کل شبکه‌ها را قطع کرده است. گفتنی اینکه بنا به اظهارات و تایید وزیر سابق ارتباطات، پارازیت‌های ارسالی نقش ویرانگری بر بهداشت و سلامت مردم داشته‌اند. برخی از پزشکان نیز یکی از دلایل اصلی افزایش سقط جنین و همچنین بیماری‌های ناشناخته را ناشی از امواج الکترومغناطیس ساطع از دستگاه‌های پارازیت‌انداز می‌دانند.

اما رئیس سازمان صدا و سیما اخیرا در نشستی عنوان کرد: اگر ارسال و دریافت سیگنال‌ها مردم را عقیم می‌کند باید همه‌ مدیران صدا و سیما عقیم می‌شدند چون در سازمانی هستند که قدرت سیگنال‌ها ۱۰ برابر بیشتر است! ضرغامی به تاثیر منفی پارازیت‌های ارسالی بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای پرداخت و این سازمان را در قبال این موضوع بدون مسئولیت خواند و گفت: پارازیت هیچ ربطی به صدا و سیما ندارد و ماهواره‌های ما نیز تنها به عنوان ابزار دریافت و ارسال شبکه‌ها محسوب می‌شوند. موضوع عقیم شدن افراد توسط پارازیت‌ها نیز توسط هیچ نهاد پزشکی تایید نشده است.

قطعی اینترنت در کشور!
از سوی دیگر اختلالات گسترده در اینترنت همچنان ادامه دارد و در بسیاری از مناطق تهران و شهرهای مختلف، اینترنت به شکل متناوب قطع شده یا سرعت آن به حداقل کاهش می‌یابد.
نکته‌ی جالب اینکه شرکت‌های سرویس دهنده اینترنت، هم به کاربران خود پاسخگو نیستند! جالبتر اینکه وزیر فعلی ارتباطات در نخستین وعده‌ی خود پس از تکیه بر صندلی وزارت، گفت: امسال قطعی اینترنت نداریم!

 
ادامه مطلب ...

شهادت خبرنگار و مستندساز ایرانی در دمشق


شهادت خبرنگار و مستندساز ایرانی در دمشق


هادی باغبانی خبرنگار و مستندساز ایرانی شب گذشته به دست تروریست های سلفی در حومه پایتخت سوریه به شهادت رسید.
شهادت خبرنگار و مستندساز ایرانی در دمشق

به گزارش افکارنیوز، شهید هادی باغبانی که برای ساخت مستندی از بحران سوریه به این کشور سفر کرده بود در درگیری های مناطق حاشیه ای دمشق توسط نروریست های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.

مراسم تشییع این شهید بزرگوار ساعت ۱۱ فردا چهارشنبه در محل سکونت سابق وی در محله حکیمیه تهران، خیابان سازمان آب، مسجد امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

پیکر پاک این شهید که امروز به وطب بازگشته است، پس از تشییع در تهران به زادگاه وی در بابلسر منتقل خواهد شد.



عکس/ مادر گلشیفته هم کشف حجاب کرد


  عکس/ مادر گلشیفته هم کشف حجاب کرد

بهزاد فراهانی (پدر) و فهیمه رحیم‌نیا (مادر گلشیفته فراهانی که در سریال مادرانه نقش یک مادر فداکار و دلسوز را بازی می‌کرد) در افتتاحیه یک فیلم مبتذل افغانی که در آن به دخترشان تجاوز می‌شود حضور پیدا کرده و با دخترشان عکس یادگاری گرفتند.


مشهور‌ترین زن اوباش تهران +عکس

مشهور‌ترین زن اوباش تهران +عکس

سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده» مشهور‌ترین زن اوباش تهران بود که با همراهی شعبان بی‌مخ، در بازگرداندن «محمدرضا پهلوی» به قدرت و ساقط کردن دولت مصدق به خوبی ایفای نقش کرد.

به گزارش نامه به نقل از فارس ؛ سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده» از اوباش مشهور در ساقط کردن دولت مصدق بود که پس از انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 در ایران، در 21 تیر 1358 به اتهام فساد فی‌الارض، اعدام شد. 


وی از جمله افراد فعال ـ سلطنت طلب‌های چاقوکش، ارازل و اوباش ـ در کودتا، که در بسیج توده‌های نا‌آگاه مردم علیه دکتر مصدق نقش مهمی داشت. 

متاسفانه اطلاعات زیادی از زندگی او وجود ندارد ولی از عومل سرکوب رژیم شاهنشاهی بود که به همراه شعبان جعفری مشهور به شعبان بی‌مخ در در بازگرداندن «محمد رضا پهلوی» به قدرت و ساقط کردن دولت مصدق به خوبی ایفای نقش کرد. همچنین وی یکی از مشهور‌ترین زنان اوباش تهران بود که باندهای گسترده‌ای در اغفال دختران روستایی و به کار گیری آنان در خانه‌های فساد خود داشت.


پری بلنده چماق بدست در کودتای آمریکایی انگلیسی 28 مرداد 

او زنی شاه‌دوست و دیکتاتورطلب بود که باند مافیایی فحشا و فساد را در طول ده‌ها سال رهبری می‌کرد. پری بلنده چندین خانهٔ فساد در محلهٔ بدنام تهران «شهر نو» و منازل متعددی در سایر نقاط تهران داشت و از طریق تهیه کردن مواد مخدر و دخترکان کم سن و سال برای محافل مقامات دولتی و دربار ستمشاهی، سر و سری هم با رجال به هم زده و به قول معروف دارای تیغ برنده‌ای بود! 

سکینه قاسمی؛ زنان و دختران زیادی را به فساد و گمراهی کشاند، بخصوص دختران روستایی که از سواد کمتری برخوردار بودند. عوامل باند پری بلنده؛ زنان و دختران روستایی را می‌ربودند و یا اغفال می‌کردند و به «شهر نو» منتقل می‌کردند. 

بازی روزگار اما چنان بود که «پری بلنده» که نقش مهمی در سرنگون کردن دولت محمد مصدق ایران داشت، پس از دو دهه از وقوع کودتای 28 مرداد و با وقوع انقلاب اسلامی، به حکم قاضی شرع انقلاب،به جرم فساد فی الارض اعدام شد.