oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com
oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com

بلایی که اعتیاد جنسی سر شما می‌آورد!

بلایی که اعتیاد جنسی سر شما می‌آورد!

بلایی که اعتیاد جنسی سر شما می‌آورد!

سلامانه : اعتیاد جنسی؛ نوعی از اعتیاد که دانشمندان همواره با شک و ابهام در مورد آن صحبت می کنند. اما تحقیقات اخیر درباره دیدن تصاویر پورن ثابت کرد که می توان به استفاده زیاده از حدِ هر نوع ماده‌ای که با وابستگی ذهنی افراد همراه باشد واژه اعتیاد را اطلاق کرد. در واقع اعتیاد به رابطه جنسی از لحاظ علمی نوعی رفتار جنسی اجباری شناخته می شود که تأثیر بر فعالیت های مغزی چیزی است شبیه به مصرف مواد مخدر.


به گزارش پایگاه خبری سلامانه به نقل از تایم ، فعالیت و تغییراتی مغزی انسان در هنگام تماشای تصاویر پورن مشابه با زمانی است که به یک فرد معتاد تصاویر مواد مخدر نشان داده شود. در تحقیق انجام شده در دانشگاه کمریج دانشمندان تصاویر پورن به 19 مرد با رفتارهای جنسی اجباری(اعتیاد جنسی) و 19 مرد سالم نشان دادند، نتایج حاکی از آن بود که داشتن اعتیاد به روابط جنسی موجب تحریک نواحی در مغز می شود که در زمان مصرف مواد مخدر نیز فعال می شوند. این در حالی است که مغز مردان سالم نسبت به دیدن تصاویر این چنینی واکنشی نشان نمی دهد.


علاوه بر این از شرکت کنندگان در تحقیق خواسته شد تا میزان علاقه خود را در مورد هر یک از ویدیو و تصاویر مشاهده شده مطرح کنند. نکته جالب توجه این بود که آن دسته افرادی که رفتاری اعتیاد آوری جنسی داشتند بیشترین امتیاز به تصاویری دادند که تنها نیاز جنسی آنها را رفع می کرد، فارغ از اینکه آن تصاویر را دوست داشتند دادند یا خیر. مشابه این اتفاق در معتادان به مواد مخدر نیز می افتد، زیرا آنها مواد مخدر را نه از روی دوست داشتن بلکه به صرف رفع نیاز استفاده می کنند.


تمامی 19 شرکت کننده ای که اعتیاد جنسی داشتند اذعان کردند که دیدن تصاویر پورن از سنین بسیار پایین آغاز کردند و این روند را در زندگی آینده خود با شدت بیشتری ادامه دادند. هم چنین تحریک پذیری ناحیه جسم مخطط که مسئولیت انتقال میل جنسی در مغز را بر عهده دارد، در شرکت کنندگان جوان بیش از سایرین بود. گرچه سایر تحقیقات انجام شده این نتایج را تأئید می کنند اما کوچک بودن نمونه انتخابی مانع از آن می شود که با قطعیت کامل از مشابهت تأثیر اعتیاد جنسی و اعتیاد به مواد مخدر سخن گفت.



الهی به شب زنده داران عشق


بیقراری های آسمانی

یارب این مخمور غفلت را می اسرار ده

 

الهی به شب زنده داران عشق

مریدان غم، سرسپاران عشق

الهــــــی به پیران پاکیزه کیش

به دلــهای غم پرور ریش ریش

به سوز دل عندلیبان عشـــق

که بردند سر در گریبان عشـق

به بغض گلوگیر طـــــــاقت ربای

به جانسوزی گریـــــــه هایهای  

به چشمان غم دیده شیل ریز

که گرینـــــــد بر، نامه رستخیز  

مــــرا آتشـــــی سینه افروز ده

اگر عشق دادی، جگر سوز ده  

الهی به عشـــــقم سرافراز کن

در غم به روی دلــــــــــم باز کن  

در آتش بکن جسم و جانم مذاب

مـــــس خام مــــا را بکـــن زر ناب

شراری در این خاک ناپخته زن  

که تا پخته گردد، تن و جان من  

بکش از غم عشق در غربتم

که بوی وطـــن آیـــــد از تربتم

شادی به ایرانی ها حرام نیست

شادی بعد از شکست مقابل آرژانتین؛ هشداری برای مسئولان فرهنگی

  اگر برای شادی های جمعی حلال بسترسازی نشود، شادی های حرام شایع می شود‎

از باخت ما تا تساوی غنا!

که گفته که هیأت ها، فقط برای عزاداری اند؟ یا نهادهای انقلابی، فقط برای عزاداری اند؟ چرا شادی ها، باید توسط گروه هایی که خیلی به قید و بندهای شرعی پایبند نیستند، مصادره شود و به چه دلیل، مردم مذهبی و حزب اللهی ها، باید ترجیح دهند که دور شادی را خط بکشند چون نمی خواهند بین جماعتی که شادی را جز در رقص و عیاشی نمی دانند، آفتابی شوند؟

در این یادداشت، نه بناست اثبات شود که ما ایرانی ها خیلی مغمومیم، نه بناست مسئولان فرهنگی محکوم شوند که خیلی بی خیالند؛ بلکه سعی بر این است که کمی تعمق شود در بحث شادی عمومی به عنوان یک کل و شادی مردم بعد از باخت مقابل آرژانتین به عنوان یک مصداق و جزء.

1-یقینا بازی غیورمردانه و شجاعانه ی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین، افتخارآمیز و شادی آفرین بود، اما نکته این جاست که گل دقیقه ی 91 لیونل مسی، فارغ از کیفیت کاملاً قابل قبول بازی ایران مقابل آرژانتین، باعث شد حقیقتاً آه از نهاد همه ی ایرانیان برخیزد. پس قاعدتاً اگرچه ما غیورانه بازی کردیم و چیزی نمانده بود دروازه ی آرژانتین را هم باز کنیم، اما نهایتاً ما بازنده ی میدان بودیم!  ادامه مطلب ...

قفل کردن کامپیوتر به روشی جالب

  قفل کردن کامپیوتر به روشی جالب

Rohos Logon Key 3.1 نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند مانع از دسترسی افراد مختلف به غیر از خود به سیستم شوند. شیوه کار این نرم افزار با کیله نرم افزارهای امنیتی که بر روی سیستم نصب می شوند متفاوت است.

کاربر برای استفاده از امکانات این نرم افزار علاوه بر نصب برنامه در سیستم نیازمند استفاده از یک حافظه USB را نیز دارد. شما با استفاده از نرم افزار و USB Flash خود سیستم خود را قفل می کنید و در هر بار اجرای سیستم عامل و برای دسترسی به اطلاعات نیازمند اتصال Usb Flash خود به سیستم می باشید.

در واقع حافظه USB شما به عنوان کلید امنیتی کامپیوتر شما می باشد. شیوه کار این نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب برنامه و اتصال USB Flash به سیستم شما در درون برنامه با استفاده از یک کلید یک کلید امنیتی را بر روی حافظه فلش خود ایجاد می کنید تا در راه اندازی مجدد سیستم عامل و در زمان درخواست آن کلید رمزنگاری شده ، با اتصال Usb flash به پورت usb خود کلید را به برنامه معرفی کنید. بدین صورت دیگر تنها افرادی به سیستم شما دسترسی خواهند داشت که حافظه USB مورد نظر در اختیارشان باشد . این نرم افزار محصولی از شرکت Tesline-Service SRLمی باشد.