oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com
oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com

عمران‌زاده: به من بگویید حنیف بشقاب پرنده



http://navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=86579


عمران‌زاده: به من بگویید حنیف بشقاب پرنده



اگر بلاژویچ سرمربی تیم‌ملی بود بی‌‌شک بازیکنی مثل حنیف عمران‌زاده را به تیم‌ملی دعوت می‌‌کرد و با استفاده از القابی مانند آسمان‌خراش و غول فوتبال دنیا و... انگیزه او را بر سر رقابت و تمرین صد چندان می‌‌کرد

شهرام اصغری

اگر بلاژویچ سرمربی تیم‌ملی بود بی‌‌شک بازیکنی مثل حنیف عمران‌زاده را به تیم‌ملی دعوت می‌‌کرد و با استفاده از القابی مانند آسمان‌خراش و غول فوتبال دنیا و... انگیزه او را بر سر رقابت و تمرین صد چندان می‌‌کرد و با در نظر گرفتن تمرین‌هایی ویژه برای چنین بازیکن بلندقامت و سرزنی از او به نحو مطلوب در ترکیب تیمش استفاده می‌‌کرد. شاید بی‌‌جهت نیست قلعه‌نوعی در اکثر مسابقات استقلال از وجود حنیف در ترکیب تیمش استفاده می‌‌کند و او را به یاری می‌‌گیرد. این مدافع پس از اینکه در بازی مقابل ملوان گل سرنوشت‌سازی برای تیمش به ثمر رساند در مصاف با تیم داماش نیز با پرش تماشایی‌تر و با ضربه‌ای چکشی گلزنی کرد تا قفل دروازه حریف گیلانی باز شود. با او گفت‌وگویی انجام دادیم.

90: تبریک می‌‌گوییم، باز هم گل کاشتی...

خدا را شکر توانستم زحمات سایر اعضای تیم را تبدیل به گل کنم من که یک مدافعم.

90: وقتی مدافعان گلزنی می‌‌کنند انتقاد از مهاجمان زیادتر می‌‌شود، در این خصوص چه نظری داری؟

مهاجمان هم به سهم خود فعالیت می‌‌کنند و برای موفقیت تیم تلاش می‌‌کنند. ما همه سعی می‌‌کنیم گفته‌های مربیان را در زمین اجرا کنیم و در کل یک تیم هستیم و این تیم است که در مصاف با حریفان می‌‌برد یا می‌‌بازد.

90: ماشاءاله در نبردهای هوایی کم نمی‌‌آوری؟

خوشحالم که خوب تمرین می‌کنم و از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم.

90: قبول داری اگر اینطور پیشرفت کنی شانس حضور در جام‌جهانی را هم خواهی داشت؟

آرزوی هر بازیکنی است در جام‌جهانی حاضر باشد. من هم توکلم به خداست. اگر کی‌روش لطف کند و مرا هم به تیم‌ملی دعوت کند با جان و دل در خدمت تیم‌ملی خواهم بود.

90: استقلال در ضربات ایستگاهی به تیم غیرقابل مهاری تبدیل شده است؟

ما در تمرین‌هایمان معمولا روی ضربات ایستگاهی کار می‌‌کنیم ضمن اینکه بازیکنان سرزن خوبی هم داریم.

90: دوست داری تمام 90 دقیقه را در خط حمله بازی کنی؟

هرجا بگویند بازی می‌‌کنم وبرای من فرقی نمی‌‌کند کجا بازی کنم. بلکه برای من مهم این است که تیمم موفق شود و هواداران هم خوشحال شوند.

90: دلیل محبوبیت شما نزد هواداران چیست؟

هواداران همیشه مرا شرمنده می‌‌کنند. شاید به خاطر این است که من هم با آنها روراست هستم و شفاف صحبت می‌‌کنم.

90: می‌‌دانی به تنهایی از تیم گیلانی ملوان و داماش 6 امتیاز گرفتی؟

من تنها نبودم، بلکه با کمک سایر اعضای تیم توانستم گلزنی کنم.

90: راستی ماجرای توقیف اتومبیل‌ات به کجا رسید؟

ماشینم پس از توقیف کوتاه و پرداخت خلافی‌هایم آزاد شد.

90: خلافی‌ات چقدر بود؟

زیاد نبود، من زیاد خلاف نمی‌‌کنم.

90: کارخانه روغن شما ردیف شد؟

کارخانه ما در شمال تاسیس شده و کارها طبق برنامه پیش می‌‌رود.

90: با این برنامه‌ریزی‌ها نکند قصد داری در آینده مدیرعامل استقلال شوی؟

اصلا به این موضوع فکر نمی‌‌کنم. به آقای فتح‌اله‌زاده بگویید نگران پستش نباشد من به آن پست چشم ندوخته‌ام. من بعد از فوتبال فقط می‌‌خواهم در کنار خانواده‌ام باشم و با خانواده‌ام به تفریح و سفر برویم. همین.

90: با این پرش‌هایی که داری دوست داری چه لقبی به تو بدهیم؟

هرچه دوست دارید بنویسید شما خبرنگارید و با واژه‌ها بازی می‌‌کنید!

90: به هر حال اگر خودت بگویی بهتر است؟

بنویسید حنیف بشقاب پرنده، فکر کنم قبلا لقب موشک، هلی‌کوپتر و ... به بازیکنان داده‌اند. فقط لقب بشقاب پرنده را به کسی نگفته‌اند.


  

عناوین یادداشت ها 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.