oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com
oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com

جزایر شخصی ثروتمندان دنیا چه شکلیست؟


جزایر شخصی ثروتمندان دنیا چه شکلیست؟

جزایری دیدنی که شخصیت ها و بازیگران یا ورزشکاران ثروتمند قدرت خرید آنها را دارند. بدیهی است هرکس توان خرید این جزایر را ندارد اما خواندن و دانستن این مطلب جالب است. البته این جزایر نیاز به ساخت و ساز، آب آشامیدنی، برق و سیستم امنیتی دارند.

برخی افراد و شخصیت ها مانند: ویرجین ریچارد که میلیاردر است و برد پیت، آنجلینا جولی، جانی دپ و لئوناردو دی کاپریو قدرت خرید این اماکن را دارند.

یکی از جزایر فیجی به وسعت 90 هکتار توسط مردابی طبیعی احاطه شده واقع در اقیانوس آرام جنوبی بسیار زیبا و خصوصی به قیمت 16 میلیون یورو فروخته می شود.      

Saint-Athanasios، جزیره جادوئی، 1.5 میلیون یورو واقع در خلیج Corinthe  فقط 1 هکتار است. این جزیره 2.5 کیلومتر با شهر Itéa  فاصله دارد.

جزیره 3.2 هکتاری در باهاما با یک بندر خصوصی و پنج کشتی . Sandy Cay  بسیار مجهز، 8.8میلیون یورو است.

جزیره Pakatoa  مروارید نیوزیلند 18 میلیون یورو فروخته می شود. جزیره ای واقع در نیوزیلند که 32 کیلومتر با شهر اوکلند فاصله دارد و 24 هکتار است.  یک مکان نادر، در خلیج Hauraki واقع شده است که تپه های بیشماری دارد.

جزیره پرنده، 9.6 میلیون یورو با سواحل شنی، آب های شفاف، خورشید، درختان نخل، مسیرهای پیاده روی و خانه های لوکس است در 100 هکتار در قلب باهاما واقع شده است.

East Sister Rock  جزیره صخره های مرجانی، یک تکه زمین رویایی در یک دوم هکتار و قیمت 9 میلیون و 700 هزار یورو به فروش می رسد.

جزیره  Itanhanga به قیمت 11.3 میلیون یورو به فروش می رسد. جزیره ای 17 هکتاری خارج از ریودوژانیرو در یکی از مناطق توریستی برزیل. علاوه بر سواحل، تپه های سبز و مکانی برای پیاده روی نیز دارد. 

Stora Rullingen  جزیره ای آرام، واقع در سوئد در غرب استکهلم. این جزیره 33 هکتاری در خلیجی خصوصی واقع شده است. مکانی ایده آل برای سفر با قایق در امتداد اسکاندیناوی است. قیمت فروش 6 میلیون یورو است.

جزیره Lollik  جزیره ای سبز به قیمت 16 میلیون یورو، دو جزیره در مجمع الجزایر ویرجین در ایالات کارائیب واقع شده است. مجموعاً 240 هکتار زمین با پوشش گیاهی سرسبز است.

چزیره Gaia  بهشت یونان، به قیمت 3.8 میلیون یورو فروخته می شود. 17 هکتار زمین واقع در مجمع الجزایر Echinades در منطقه یونان است. محلی مناسب برای قایق بازی پولدارهاست.

Broad key با وسعت دو پا، به قیمت 16 میلیون به فروش می رسد. این جزیره خاموش فلوریدا در ایالات متحده واقع شده است. یک مکان ایده آل برای آرامش با یک خانه بسیار بزرگ در نزدیکی فرودگاه بین المللی میامی واقع شده است.

جزیره جوان یا قلب ایده آل برای زوج ها، منطقه ای بسیار زیبا با هتلی لوکس در دریای کارائیب در گرنادین با دید جادویی به اقیانوس به قیمت 8 میلیون یورو به فروش می رسد.

جزیره George، به قیمت 19.500 میلیون به فروش می رسد. این جزیره واقع در دریای کارائیب است. جزیره ای در چند کیلومتری جزیره Roatan   واقع شده با ویلاهای لوکس و در میان کانال هایی برای قایقرانی است.

IIha Paraty جواهر برزیل، به قیمت 8 میلیون یورو به فروش می رسد. این جزیره 10 هکتاری خارج از ریودوژانیرو واقع شده است. فاصله جزیره تا ساحل با قایق فقط 10 دقیقه است. دارای یک ویلا با استخر و یک فرودگاه برای هلیکوپتر است.

جزیره Caille یک طبیعت خام به قیمت 16 میلیون فروخته می شود. جزیره ای برای دوستداران طبیعت و پیاده روی با دو تپه آتشفانی جدا از هم در کارائیب واقع شده است.

جزیره Cebaco  برای سرمایه گذاران به قمیت 20 میلیون یورو فروخته می شود. این جزیره در واقع در پاناما در خلیج Montijo  به وسعت 1500 هکتار به منظور توسعه یک پروژه زیباسازی است.

The Duke Group واقع در استرالیا  در نزدیکی مک کی به قیمت 9.500 میلیون به فروش می رسد. این مجمع الجزایر شامل سه جزیره ایده آل برای علاقه مندان به قایق سواری است. آب آن آبی کریستالی  و شفاف است.

جزیره غار بالاترین قیمت فروش را دارد. این جزیره به قیمت 81 میلیون یورو به فروش می رسد. جزیره ای استثنایی که بیش از 100 هکتار واقع در باهاما با سواحل زیبا، فرودگاه خصوصی و ویلاهای لوکس، یکی از زیباترین مکان های روی زمین است. 

جزیره Puerco  یک جزیره ای بکر و جواهری در پاناما به وسعت 65 هکتار با سواحل دیدنی و جذاب به قیمت 9 میلیون یورو به فروش می رسد.

جزیره آبی آسمانی در خاک فرانسه به وسعت 3.5 هکتار در اقیانوس آرام در Bora Bora  به قیمت 4 میلیون یورو به فروش می رسد.

جزیره Omfori   گنج دریای مدیترانه به وسعت 450 هکتار در دریای ایونی در یونان با ساحلی زیبا احاطه شده با آب فیروزه ای رنگ به قیمت 50 میلیون فروخته می شود.

جزیره Urelapa   در واواتو در شمال شرقی استرالیا واقع شده است. از بریزبان4 ساعت طول می کشد تا به آن جا رسید. به قیمت 1 میلیون یورو فروخته می شود.

جزیره Rai Ki Wai  به وسعت 19 هکتار منطقه ای در فیجی که شامل حیات وحش، بیابان، سواحل زیبا و غنی از گیاهان است به قیمت 5.6 میلیون یورو فروخته می شود.

جزیره Altamura   که به جزیره سفید شناخته شده است در دریای کورتز در مکزیک واقع شده است. وسعت این جزیره 10 هکتار است و 18 میلیون به فروش می رسد.

جزیره Dear Cay با زمینی بکر و بسیاری از امکانات به وسعت 240 هکتار در سطحی صاف در سواحل بلیز – آمریکا واقع شده است. قیمت برای فروش 8.5 میلیون یورو است.

جزیره سنگ آفتابی جزیره ای کوهستانی است. احتمالا یکی از معدود مکان ها در دریای ایونی که در حال توسعه است. به قیمت 6.9 میلیون به فروش می رسد.

جزیره Private Estate  در سایه درختان نارگیل، ایده آل برای کسانی که به دنبال راحتی هستند. این جزیره با ساحل شنی و ویلاهای لوکس درختان نخل و بندری از پیش ساخته شده در باهاما واقع شده است. به قیمت 18.5 میلیون فروخته می شود.

جزیره Devils Cay واقع در باهاما با وسعت 47 هکتار با سواحلی زیبا به قیمت 9.6 میلیون فروخته می شود.

جزیره Little Regged به وسعت 280 هکتار در باهاما واقع شده و به 17.5 میلیون فروخته می شود.

جزیره Sabtle  دارای زیبایی نادراست. این دو جزیره در وسط جزایر بریتیش کلمبیا واقع شده است. با وسعت 32 هکتار به 20 میلیون فروخته می شود.

جزیره Middelgrunds Fort واقع در دانمارک به 15 میلیون یورو فروخته می شود.

جزیره موچاهو د آل هاندرا به فاصله 6 کیلومتری لیسبون است. در دریای مدیترانه دارای زمین های کشاورزی و به وسعت 340 هکتار است. به 20 میلیون یورو فروخته می شود.


عناوین یادداشت ها 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.