oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com
oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com

آزاد شدن فروش مشروب در هتل‌ها؟


آزاد شدن فروش مشروب در هتل‌ها؟

نجفی: صحبت‌های من مقدمه‌ای برای آزاد شدن فروش مشروب در هتل‌های ایران نیست

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بعد از صحبت‌های جنجالی که در مورد قلیان کشیدن خانم‌ها داشت و آن را بلا اشکال دانست، به تازگی از درآمدهای کشورهای دیگر از فروش مشروب در هتل‌هایشان گفته که برخی رسانه‌ها این سخنان را دفاع نجفی از فروش مشروب در هتل‌ها قلمداد کردند.

http://www.shahrkhabar.ir/File/ImageThumb?src=~%2Fcontent%2Fnews%2Fnews24142_12739.jpg&w=500&h=375&type=Horizontal

به گزارش جنوب نیوز، این مهم باعث شد که رئیس سازمان میراث فرهنگی در سخنانی از گفته‌های خود این‌گونه دفاع کند: صحبتی درباره منابع درآمد هتل‌های سایر کشورها از فروش مشروب داشتم در حالی که صحبت‌های من مقدمه‌ای برای آزاد شدن فروش مشروب در هتل‌های داخل کشور نیست. بنده درباره منابع درآمدی هتل‌های سایر کشورها صحبتی داشتم که آنها درآمدهایی از جمله فروش مشروب و بار دارند در حالی که ما به درستی از آن محروم‌هستیم ولی گفتم که ما باید فکری کنیم تا امتیازات دیگری برای هتل‌ها داشته باشیم به طور مثال مجوز تراکم تجاری را برای آنها افزایش دهیم اما عده‌ای برداشت کردند که این صحبت‌های من مقدمه آزاد شدن فروش مشروب در هتل‌های داخل کشور است در حالی که این طور نیست و آنها از یک مقدمه و نتیجه به یک مقدمه و نتیجه دیگر رسیدند.

به نوشته قانون؛ وی در خصوص پایین بودن سطح سواد در گردشگری نیز گفت: صحبتی که قبلاً در این باره داشتم منظورم توهین به کسی نبود بلکه باید آموزش‌ها را بالا ببریم، سواد گردشگری نسبت به سطح بین‌المللی در کشور ما بسیار پایین‌تر است و حداقل‌های مهمان‌دوستی در یک مجموعه اقامتی وجود ندارد.

به نظر می‌رسد پس از آنکه در دولت قبلی سخنان رئیس میراث فرهنگی همواره سوژه رسانه‌ها می‌شد، اکنون نیز در دولت یازدهم اظهارات جنجالی رئیس سازمان میراث فرهنگی حرف و حدیث‌های مختلف همراه باشد.

عناوین یادداشت ها 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.