oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com
oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com

دانلود کتاب

دانلود کتاب خاطرات پس از مرگ براس کوباس



دانلود کتاب خاطرات پس از مرگ براس کوباس

Posted: 18 Oct 2013 12:09 AM PDT

خاطرات پس از مرگ

نام کتاب :  خاطرات پس از مرگ براس کوباس

نویسنده :  ماشادو د آسیس

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۹۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۳۶۰  کیلوبایت

توضیحات : من نویسنده ای فقید هستم اما نه به معنای آدمی که چیزی نوشته و حالا مرده بلکه به معنای آدمی که مرده و حالا دارد می نویسد ” این جمله از صفحه اول کتاب در حقیقت یک خلاصه کامل از داستان کتاب است . براس کوباس بعد از مرگ زندگی نامه خود را نوشته و چون به دنیای زندگان تعلق ندارد به دور از قضاوت های عادی زندگان در مورد خود به قضاوت نشسته است . کتاب مجموعه ای از فصل های کوتاه متوالی است که عناوین بسیار جالب و هنرمندانه ای دارند . براس کوباس فرزند شیطان و مغرور خانواده ای ثروتمند است که هیچ گاه ازدواج نمی کند در آرزوی شهرت است و با زنی که شوهر دارد دوست است . شاید داستان براتون مبتذل باشه اما نحوه روایت و دید نویسنده کتاب را به صورت جذابی درآورده و آن حالت معمول و عامیانه اینگونه داستانها اصلا در کتاب مشاهده نمی شود . ایده داستان نویسی بعد از مرگ هم ایده ی جالبی است. همین طور حالت بسیار عادلانه در قضاوت هایی که در مورد خودش می کند . اما کتاب اصلا آن سبک رمز آمیز و جادویی کتاب های آمریکای لاتین را ندارد پس به امید فضای های رمزآلود به سراغ کتاب نروید.

  

دانلود کتاب حیوانات خانگی

Posted: 16 Oct 2013 09:31 AM PDT

حیوانات خانگی

نام کتاب :  حیوانات خانگی

نویسنده :  بهزاد عظیمی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۹۳۲  کیلوبایت

توضیحات : حیوانات بیشماری در طبیعت وجود دارد، اما همه ی این حیوانات را نمی توان به عنوان حیوان خانگی نگهداری کرد. اصل اول در انتخاب حیوان خانگی این است که حیوان تحمل زندگی در اسارت را داشته باشد. همچنین حیوانی که برای زندگی در خانه انتخاب می شود نباید آزار و اذیتی برای اطرافیان و یا صاحب خود داشته باشد. غالباً حیوانات خانگی از میان حیوانات دارای جثه کوچک و دارای خلق و خوی آرام انتخاب می شوند. استعداد یادگیری یکی دیگر از عوامل انتخاب یک حیوان به عنوان حیوان خانگی است. اگر دلیل شما برای نگهداری یک حیوان خانگی، فقط به خاطر این است که دوستان یا اقوامتان حیوان خانگی دارند، پیشنهاد بنده این است که از نگهداری حیوان خانگی منصرف شوید. زیرا اگر به حیوانات علاقه نداشته باشید، پس از مدتی نگهداری آن برای شما به یک دردسر بزرگ تبدیل خواهد شد و در آن صورت هم شما اذیت خواهید شد و هم حیوان بیچاره ! این کتاب را تقدیم می کنم به همه ی کسانی که قبل از خرید حیوان خانگی، ابتدا در مورد آن مطالعه می کنند. و دوستانی که حیوانی نگهداری نمی کنند که برای دیگران باعث اذیت و آزار شود. لازم به ذکر است که این کتاب فقط برای انتشار در فضای مجازی (به صورت فایل پی دی اف ) تدوین شده و چاپ نخواهد شد

دانلود کتاب ازدواج موفق

Posted: 15 Oct 2013 09:16 AM PDT

ازدواج موفق

نام کتاب :  ازدواج موفق

نویسنده :  فاطمه شعیبی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۱۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۲۸۰  کیلوبایت

توضیحات : آیا جزو افرادی هستید که تصمیم به ازدواج دارید یا اینکه در حال حاضر متاهلید و از دنیای تجرد خداحافظی کرده‌اید؟ هیچ فرقی نمی‌کند چرا که داشتن یک ازدواج موفق برای مجردها و تبدیل آن به یک زندگی موفق برای متاهل‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و آینده افراد را رقم می‌زند… حتما شما هم شنیده‌اید که می‌گویند ازدواج مانند یک هندوانه سربسته است. هر چقدر هم در خرید یک هندوانه تخصص داشته باشید باز هم درصدی امکان دارد اشتباه کنید و به جای یک هندوانه قرمز و سالم و شیرین، هندوانه‌ای سفید و بی‌مزه نصیب‌تان شود. به عبارت دیگر، هر چقدر هم قبل از ازدواج، محتاط باشید و همه جوانب را بسنجید باز هم معلوم نیست نتیجه آن ازدواج موفقی باشد.

دانلود کتاب بیابان تاتارها

Posted: 14 Oct 2013 01:25 PM PDT

بیابان تاتارها

نام کتاب :  بیابان تاتارها

نویسنده :  دینو بوتزاتی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۹۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۲۴۰  کیلوبایت

توضیحات : صحرای تاتارها یا بیابان تاتارها رمانی از دینو بوتزاتی نویسنده سرشناس ایتالیایی است. این رمان در سال ۱۹۴۰ به چاپ رسیده‌است و تاکنون بارها به فارسی ترجمه و چاپ شده‌است. داستان درباره یک پادگان مرزی در نزدیکی صحرایی که در آن‌سویش قبایل تاتار همسایه قرار دارند است. سال‌هاست که همه افسران و سربازان منتظر حمله تاتارها هستند؛ افسرانی که عمر، جوانی و سلامتی‌شان را در این بیابان‌های سوزان به هدر داده‌اند به امید روزی که در میدان نبرد شجاعت و لیاقت خود را نشان دهند. اما عمر همه چه زود می‌گذرد. این کتاب بسیار معروف شد و از روی آن فیلم بسیار معروفی به همین‌نام ساختند که چندین‌بار از صدا و سیمای ایران پخش شده‌است. صحنه‌های مربوط به پادگان و تمرینات سوارکاری سربازان رو در ارگ بم در ایران فیلمبرداری کرده‌اند.

دانلود کتاب بیرون پشت در

Posted: 13 Oct 2013 02:02 PM PDT

بیرون پشت در

نام کتاب :  بیرون پشت در

نویسنده :  ناصر زراعتی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۶۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۸۹۰  کیلوبایت

توضیحات : ناصر زراعتی نویسنده‌ی بیرون،‌ پشت در،‌ در سوئد زندگی می‌کند. او در تجربه‌های کمیاب و خاطرات دور نزدیک خود، حسرت‌ها و دغدغه‌های انسان معاصر را می‌کاود؛ انسانی که تنهاست، چه در وطن و چه در غربت. اثر حاضر، مجموعه‌ی چهارده داستان کوتاه از اوست. بار اولش بود که به آمستردام می‌آمد. خبر آمدن ما را گویا از رادیو شنیده بود. دانشگاه را رها کرده بود. می‌گفت: «روزه‌ی پنج ساله‌ام را شکستم.» در این،‌ مدت، حتی یک سطر هم فارسی نخوانده بود. سفت و سخت چسبیده بود به درس خواندن. با هیچ کس – نه دوست و آشنا، نه خانواده و خویشاوند – مکاتبه نداشت. می‌گفت: «از همه بریده‌ام.»

دانلود کتاب راهنمای زندگی خانوادگی

Posted: 12 Oct 2013 09:51 AM PDT

راهنمای خانواده

نام کتاب :  راهنمای زندگی خانوادگی

نویسنده :  بلقیس مکیز

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۰۷۰  کیلوبایت

توضیحات : آیا تا کنون از خود پرسیده‏اید چرا بعضی از پیوندهای عاشقانه بعد از ازدواج گسسته می‏شوند و از هم فرو می‏پاشند؟ آیا تا کنون از خود پرسیده‏اید که چرا بعضی از زوج‏ها با یکدیگر همدلی و همفکری دارند و برخی ندارند؟  آیا تا کنون از خود پرسیده‏اید که چرا زنان و شوهرانی که با هم تفاهم دارند، پس از مدتی به عدم تفاهم می‏رسند؟ آیا تا کنون از خود پرسیده‏اید که چگونه می‏شود زنان و شوهرانی که مدعی بوده‏اند نمی‏توانند با یکدیگر زندگی کنند، پس از چندی توانسته‏اند به خوبی با هم زندگی کنند؟ آیا می‏دانید که اکثر صاحب‏نظران دینی، زوان‏شناسان، جامعه‏شناسان و … علت اصلی اختلاف‏های خانوادگی و مسائل زناشویی را سء تفاهم و سوء ارتباط بین زوجین ذکر کرده‏اند؟ آیا می‏دانید که بزرگان ما، فرهیختگان، روان‏شناسان و کارشناسان امور خانواده راه اصلی حل و فصل مسایل زناشویی و رسیدن به یک خانواده متعادل را «ایجاد تفاهم و همدلی» ذکر کرده‏اند؟

دانلود کتاب چگونه در اینترنت سرمان کلاه نرود

Posted: 11 Oct 2013 12:33 AM PDT

کلاهبرداری اینترنتی

نام کتاب :  چگونه در اینترنت سرمان کلاه نرود

نویسنده :  رضا فریدون نژاد

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۶۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۹۵۰  کیلوبایت

توضیحات : اگر قصد خرید های اینترنتی ، پرداخت قبوض ، انجام هرگونه پرداختی بوسیله اینترنت و موارد اینچنینی را دارید ، حتماً این کتاب را مطالعه نمایید. در این کتاب قصد دارم شما را با پدیده شوم کلاهبرداری های اینترنتی بوسیله آگهی های کاذب ، خرید از فروشگاه های کلاهبردار ، پرداخت های اینترنتی ، صفحات جعلی و موارد مشابه آشنا نمایم ، بحث کلاهبرداری اینترنتی موردی است که متاسفانه اکثر ما آن را جدی نمی گیریم و یا تصور میکنیم این اتفاق فقط برای دیگران رخ می دهد ! ولی اینطور نیست ، اگر کوچکترین غفلتی بکنیم قربانی بعدی کلاهبرداری اینترنتی خودمان هستیم ، پس این کتاب را فقط نخوانید ، بلکه به هشدارها و نکته های ارائه شده توجه نمایید و آنها را به کار بگیرید تا در اینترنت سرتان کلاه نرود !

دانلود کتاب چگونه از اسارت عادات بد رهایی یابیم؟

Posted: 10 Oct 2013 09:42 AM PDT

ترک عادات بد

نام کتاب :  چگونه از اسارت عادات بد رهایی یابیم؟

نویسنده :  رضا فریدون نژاد

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۶۵۰  کیلوبایت

توضیحات : همگی ما دارای ضعف ها و کاستی هایی می باشیم چرا که طبیعتمان اینطور ایجاب می کند. این نقاط ضعف در تخریب حواس پنجگانه، منطق و تجارب حاصله بشریت تاثیرگذار بوده و سبب به دردسر افتادن و از دست رفتن اعتبار و احترام انسان می گردد. همه افراد یک سری عادات شخصی در زندگی دارند. خوب یا بد. نکته اصلی اینجا است که باید دانست این عادت ها چه موقعی ممکن است از کنترل خارج شده و باعث نابودی گردند. برخی از افراد قادر به تشخیص این موضوع نیستند و همین امر موجب از بین رفتن آنها می شود. در این کتاب با مفیدترین روشهای ترک عادات بد و منفی آشنا خواهید شد ، با بکار بستن این روشها و داشتن خواست و اراده قوی مطمئن باشید هر عادت بدی را می توانید ترک نمایید.

دانلود کتاب افتخار فراموش شده

Posted: 09 Oct 2013 09:33 AM PDT

افتخار فراموش شده

نام کتاب :  افتخار فراموش شده

نویسنده :  بهزاد سرهادی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۵۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۸۶۰  کیلوبایت

توضیحات : بخشی از مقدمه: انسانِ امروز از موعظه شنیدن گذر کرده؛ زبانِ موعظه‌‌گران را با کمال میل در طبقه‌‌ی سفیهان گذاشته. اما او قدمی به پیش برداشته؟ انسانِ امروز غوطه‌‌ور در افکارِ فلاسفه‌‌ی پُست مدرن از وظیفه‌‌شناسی دور گشته، قدرتِ چگونه اندیشیدن را از دست داده، اعمال زشتش را زیبا دیده و از خویشتن با ناتوانی خدا ساخته! و من می دانم این از کجا به ما رسید … (به سخن من گوش فرا دهید. خاصه مرا با دیگران اشتباه نگیرید … آیا سخنِ مرا دریافته‌‌اند؟)

دانلود کتاب از خاک تا افلاک

Posted: 08 Oct 2013 09:13 AM PDT

از خاک تا افلاک

نام کتاب :  از خاک تا افلاک

نویسنده :  کریم محمودحقیقی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۴۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۶۶۰  کیلوبایت

توضیحات : مجلدات این دوره سر نوشت بشر است از آغاز پیدایش تا معاد که چون سالک راه از مسیر گذرگاه اطلاع داشته باشد و از فراز ونشیب ها آگاه باشد از خطرات راه در امان خواهد بود. در این جلد آغازین از مطالب زیر با خبر میشوید: نگرش در فطرت، کرامت انسان در قرآن، معرفت نفس، از کجا آمده ایم، عالم امر و عالم خلق، پیوند حق تعالی با هر موجودی، ارتباط خاک با آدمی، انضمام روح به کالبد انسان، سرگذشت روح قبل از هبوط ، سرمایه ها کدامند ، پیمان و عهد با آدمی، اندیشه آغازین کیفیت آفرینش ، ماهیت دنیا، دینا از دیدگاه قرآن، دنیای عارف، انقطاع الی الله، نقطه آغاز بیداری، درک فقر خویشتن، ساقی یا ساغر، قیام چاه عالم طبع، توبه، بالاترین جایزه تائب ، غنیمت وقت، عبودیت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.