oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com
oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com

20 مهر سالگرد ازدواج زندی با همسرش



20 مهر سالگرد ازدواج زندی با همسرش

* پزشک زندی: فریدون در بدترین شرایط ۸ ماه دیگر می رسد

پزشک معالج زندی گفت: «خوشبخانه عمل این بازیکن با موفقیت انجام شده و وی تا سه ماه باید طول درمان خود را بگذراند و بعد شروع به کارهای درمانی نظیر آب درمانی و فیزیوتراپی کند. البته در هر ماه باید از پای وی عکس بگیریم و نحوه جوش خوردن استخوان مچ پای زندی را ببینیم.»

وی افزود: «احتیاجی به خداحافظی زندی نیست او می تواند با روحیه ای که دارد خیلی زود آمادگی خود را به دست آورد. البته در بدترین شرایط و اگر پای زندی جوش نخورد طول درمانش ۸ ماه است و بعد از سپری کردن زمان می تواند تمرینات خود را آغاز کند.»

* مادر زندی: من و همسرم شوکه شدیم

مادر فریدون زندی گفت: «ما به صورت زنده در حال دیدن بازی فریدون بودیم که آن اتفاق برای او افتاد و حسابی شوکه شدیم البته همسر پسرم بعد از انتقالش به بیمارستان با ما تماس گرفت و گفت چه اتفاقی افتاده و پای فریدون شکسته است.»

وی افزود: «همسرم پرویز بعد از مطلع شدن از وضعیت فریدون خیلی ناراحت است و در حال حاضر توان صحبت ندارد.»

فریدون زندی در کنار همسرش در بیمارستان

  
فریدون زندی و همسرش در بیمارستان قطر + عکس

فریدون زندی پس از مصدومیت شدید از ناحیه پا به بیمارستان انتقال یافت و تحت عمل جراحی قرار گرفت. در ادامه تصاویری از مصدومیت و حضور همسر فریدون زندی در بیمارستان را مشاهده می کنید.



فریدون زندی بازیکن ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر شنبه شب در چارچوب هفته سوم لیگ قطر مقابل تیم المعیذر دچار مصدومیت شدیدی شد.

این بازیکن یکشنبه صبح در بیمارستان اسپیتار قطر جراحی شد.

 

فریدون زندی در بیمارستان قطر

دکتر "فیلیپ لاندرو" جراح زندی با موفقیت آمیز بودن عمل جراحی زندی گفت: "فریدون ممکن است مجددا به میادین فوتبال برگردد ولی این اتفاق قطعا در دوره زمانی کمتر از شش ماه رخ نخواهد داد". 

همسر فریدون زندی در حین مسابقه و مصدوم شدن همسرش در استادیوم حضور داشت و به شدت اشک میریخت. در ادامه تصویر حضور همسر فریدون زندی در کنار همسرش در بیمارستان قطر را مشاهده می کنید.

فریدون زندی در کنار همسرش در بیمارستان

 


کلیک کنید - فیلم شکستن پای فریدون زندی





عناوین یادداشت ها 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.