oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com
oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز

oknews اکی نیوز oknews20@gmail.com

همه چی خوبه فقط دلتنگم


همه چی خوبه فقط دلتنگم

رضا صادقی


همه چی خوبه فقط دلتنگم  **********  آخه هیچی مثل دلتنگی نیست

دوتا دریاچه تو چشماته ولی  **********  هیچ دریاچه ای این رنگی نیست

 

هنوزم دورِ خودم میچرخم  **********  منو این عقربه ها هم دردیم

ساعتا از سرِ هم رَد میشن  **********  ما فقط میریم و برمیگردیم

 

تو دلم نقلِ یه حرفایی هست  **********  که بگم میری ، نگم میمیرم

بعضیا بدجوری عاشق میشن  **********  عشق یعنی تو بمون من میرم

 

تو که میری ، نفسم میگیره  **********  همه ی خستگیات یک جا چند

تو بخندی همه چی حل میشه  **********  تو بخندی ، همه چی خوبه

 

بخنـــــد ….

بخنـــــد ….

بخنـــــد …

 

همه چی خوبه فقط دلتنگم  **********  آخه هیچی مثل دلتنگی نیست

دوتا دریاچه تو چشماته ولی  **********  هیچ دریاچه ای این رنگی نیست

 

هنوزم دورِ خودم میچرخم  **********  منو این عقربه ها هم دردیم

ساعتا از سرِ هم رَد میشن  **********  ما فقط میریم و برمیگردیم

 

تو که رفتیو رسیدی به بهار  **********  هنوزم اینجا سرِ کوها برفه

آخرش عشق تو ویرونم کرد  **********  مَرد ویرون بشه خیلی حرفه

 

تو که رفتیو رسیدی به بهار  **********  هنوزم اینجا سرِ کوها برفه

آخرش عشق تو ویرونم کرد  **********  مَرد ویرون بشه خیلی حرفه



رضا صادقی – بخند
MP3 320MP3 192OGG 64WMA 32
No LinkDownloadDownloadNo Link


  

متن اهنگ بخند از البوم رضا صادقی رو براتون اماده کردم

امیدوارم خوشتون بیاد


تو دلم نقل یه حرفایی هست
که بگم میری نگم میمیرم
بعضیا بدجوری عاشق میشن
عشق یعنی تو بمون من میرم
تو که میری نفسم میگیره
همه ی خستگیات یه جا چند
تو بخند همه چی حل میشه
تو بخندی همه چی خوبه
بخند .... بخند ..... ..... بخند ......
همه چی خوبه فقط دلتنگم
اخه هیچی مثل دلتنگی نیست
دوتا دریاچه تو چشماته ولی
هیچ دریاچه ای این رنگی نیست
هنوزم دور خودم میچرخم
من و این عقربه ها هم دردیم
ساعتا از سر هم رد میشن
ما فقط میریم و برمیگردیم
تو دلم نقل یه حرفایی هست
که بگم میری نگم میمیرم
بعضیا بدجوری عاشق میشن
عشق یعنی تو بمون من میرم
تو که میری نفسم میگیره
همه ی خستگیات یه جا چند
تو بخند همه چی حل میشه
تو بخندی همه چی خوبه
بخند .... بخند ..... ..... بخند ......
همه چی خوبه فقط دلتنگم
اخه هیچی مثل دلتنگی نیست
دوتا دریاچه تو چشماته ولی
هیچ دریاچه ای این رنگی نیست
هنوزم دور خودم میچرخم
من و این عقربه ها هم دردیم
ساعتا از سر هم رد میشن
ما فقط میریم و برمیگردیم
تو که رفتی و رسیدی به بهار
هنوزم اینجا سر کوها برفه
اخرش عشق تو ویرونم کرد
مرد ویرون بشه خیلی حرفه
تو که رفتی و رسیدی به بهار
هنوزم اینجا سر کوها برفه
اخرش عشق تو ویرونم کرد
مرد ویرون بشه خیلی حرفه
تو دلم نقل یه حرفایی هست


رضا صادقی – بخند
MP3 320MP3 192OGG 64WMA 32
No LinkDownloadDownloadNo Link




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.